dinsdag 4 juni 2013

5 jaar BenIkHip

1 juni jl was het eindelijk zover. BenIkHip bestaat 5 jaar.

5 jaar, dat is in deze tijd een hele mijlpaal, waar ik bijzonder trots op ben.
Met veel passie heb ik die 5 jaar mijn shop gerunt en zien groeien.


Begonnen met alleen outlet kleding, maar inmiddels zijn er zoveel artikelen bijgekomen. Het is ook een leuke uitdaging om steeds weer leuke dingen te vinden en te verkopen in de shop.

Omdat ik 5 jaar geleden begon met kleding geef ik de hele maand juni 30% extra kassakorting op de kleding m.u.v. Janey Kidswear en Noeser, dus zoek je nog leuke zomerkleding, ook op de huidige collectie geven we deze korting! http://www.benikhip.nl/

Veel shopplezier!
Groetjes Angelique

PS: vergeet niet de kleurplaat in te sturen, het adres staat op de website


Geen opmerkingen:

Een reactie posten